Bahçeli, Lefkoşa Büyükelçisi´nin görevden alınmasına tepki gösterdi
Milliyetçi Hareket Partisi (MHP) lideri Devlet Bahçeli, Türkiye´nin Lefkoşa Büyükelçisi Kaya Türkmen´in görevden alınmasına tepki gösterdi. Bahçeli, Başbakan´ın bu tavrı ile Kıbrıs´ı cezalandırmaya çalıştığını iddia etti.
TBMM´de partisinin haftalık olağan grup konuşmasını yapan Bahçeli, Kıbrıs´ta yanan gelişmeleri değerlendirdi. Bahçeli, “Açılan pankart bahane edilerek ´kabul edilemez´ sözlerinin söylenmesi Başbakan´ın oyununu ortaya çıkarmıştır. Başbakan bu gelişmeden dolayı Kıbrıs halkını cezalandırmak için zaman kollamıştır. Açılan bir pankart yüzünden ´besleme´ diyerek intikamını almıştır." dedi.
"Göreve yeni başlamış elçimizin görevden alınarak başkasının atanması rezalete tüy dikmiştir." diyen Bahçeli, "Başbakan´ın mesajı açıktır. Görülmemiş bir rezalet olarak tarihe geçmiştir. Lefkoşa büyükelçimizin apar topar alınması, yerine dışarıdan başkasının atanması skandaldır. Kıbrıs´ı bilmeyen birinin Lefkoşa elçiliğine getirilmesi rezalettir. Yavru vatanda bilinçli olarak yarattığı pankart krizinden sonra Ankara´da kimlerle görüştüğü sorulmalıdır. Kıbrıs Türkleri çaresiz ve sahipsiz değildir.” diye konuştu.
TORBA YASAYA SAHİP ÇIKTI, TEK BAŞINA İKTİDAR MESAJI VERDİ
Bahçeli TBMM´de kabul edilen Torba Yasa konusunda ise şunları söyledi: “Bu yasa yapılması gerekli olan bir yasadır. MHP olarak bu yasaya destek verdik, üzerimize düşen görevi yaptık. Ancak hükümet bu yasayla biz başarısız olduk mesajını verdi. 8 yıllık AKP yıkıntısını temizlemeye hazırız ve milletimizden destek bekliyoruz. Dertleri bitireceğiz. 23. dönem 5. yasama yılındaki son grup toplantımızı gerçekleştiriyoruz. İnşallah 24. dönem MHP´nin tek başına iktidarıyla yeni bir sayfa açılacaktır. Türk milleti bizleri beklemektedir. Köyleriniz kasabalarımız vereceğimiz sesi beklemektedir. Asla beklemeyeceğiz, yorulmayacağız.”
Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Kaya Türkmen,Devlet Bahçeli,mhp
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder