Cumhurbaşkanı Gül´e Tebriz´de sevgi gösterisi
Cumhurbaşkanı Abdullah Gül, İran´daki temasları kapsamında Tahran ve İsfahan´ın ardından Tebriz şehrine geldi. Cumhurbaşkanı Gül, şehre gelişinde Doğu Azerbaycan Eyaleti Valisi Ahmed Ali Rıza Beygi tarafından karşılandı. Gül, yerel kıyafetler giymiş iki çocuk tarafından çiçeklerle karşışlandı.
Cumhurbaşkanı Gül, bugün Vali Beygi´yi kabulünün ardından Beygi´nin onuruna verdiği öğle yemeğine katıldı. Daha sonra tarihi Cami-i Kebut ile yanındaki müzeyi ziyaret etti. Gül, müzedeki tarihi eserleri ilgiyle inceledi. Ardından Meşrutiyet Müzesi´ni ziyaret eden Gül, gezisi boyunca Tebrizliler tarafından büyük sevgiyle karşılandı. Halk, ´Türkiye, Türkiye´ diye sloganlar atarak Gül´e sevgi gösterisinde bulundu.
Akşam saatlerinde Türkiye´nin Tebriz Başkonsolosu Yunus Belet tarafından verilecek davete katılacak olan Gül, akşam saatlerinde Türkiye´ye hareket edecek.
Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Abdullah Gül, İran
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder