23 Şubat 2011 Çarşamba

Sokak aydinlatmasi kesilen Kapaya TOKI sakinleri hirsizlardan dertli

Sokak aydınlatması kesilen Kapaya TOKİ sakinleri hırsızlardan dertli

Bursa´nın Nilüfer ilçesine bağlı Kayapa TOKİ konutlarında 6 aydır sokak aydınlatması yapılmıyor. Uludağ Elektrik Dağıtım AŞ (UEDAŞ) ile konuyu çözmeyen çalışan mahalle sakinleri, karanlığı fırsat olarak kullanan hırsızlardan şikayetçi. Direk boylarının standarda uygun olmaması nedeniyle mahalle aydınlatma aboneliklerinin ada yönetimince karşılanmasını isteyen UEDAŞ, TOKİ sakinlerince abonelik bedeli ödenmeyince mahallenin aydınlatma elektriğini kesti. Ada yönetimi, aydınlatmanın kapatılması üzerine Enerji Piyasası Düzenleme Kurulu (EPDK)´ya başvurarak aydınlatma giderlerinin dağıtım şirketleri tarafından karşılanması gerektiğine dair yazı aldı. Buna rağmen, bölgenin dağıtım şirketi olan UEDAŞ tarafından bu güne kadar herhangi bir işlem yapılmadı. Yaklaşık 6 aydır sokak aydınlatma lambalarının yanmadığını söyleyen TOKİ sakinleri, sokakların karanlık olmasından dolayı hırsızlık olaylarında da artış olduğunu dile getirdi. Ada içi aydınlatma giderlerinin ada yönetimince karşılandığını söyleyen Zeki Ertekin, ada dışında kalan ve UEDAŞ tarafından aydınlatılması gereken yerlerin aydınlatılmaması dolayısı ile karanlık olan caddelere bakan evlerde bugüne kadar 4 ayrı hırsızlık olayının olduğunu söyledi. Ertekin, en son geçtiğimiz hafta markete hırsızlık olayının yaşandığını sözlerine ekledi. Kayapa TOKİ sakinleri ise bir an önce mahallenin aydınlatılmasını istiyor.


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: sokak aydınlatması,toki

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder