23 Şubat 2011 Çarşamba

Ulastirma Bakani Yildirim: Libya´dan tahliyeler icin 2 gemi daha yola cikacak

Ulaştırma Bakanı Yıldırım: Libya´dan tahliyeler için 2 gemi daha yola çıkacak

Ulaştırma Bakanı Binali Yıldırım, İDO´ya ait Osmangazi ve Orhangazi feribotların ardından iki gün içinde Ankara ve Samsun isimli gemilerin de Libya´dan Türklerin tahliyesi için bu ülkeye hareket edeceğini açıkladı.

Sincan´da bir programa katılan Yıldırım, burada Libya´dan Türklerin tahliyesi konusunda açıklama yaptı. Başbakan Recep Tayyip Erdoğan´ın talimatıyla kriz merkezi oluşturulduğunu belirten Bakan Yıldırım, ´´Havayolu ile 1300´e yakın Türk vatandaşı ülkemize getirildi. Libya´ya İstanbul´dan İDO´ya ait 2 feribotu yola çıkardık. Bugün akşama doğru oraya olacaklar. Bunlar bin 200 yolcu alıyor. Yarın ya da ertesi gün Ankara ve Samsun isimli iki geminin yola çıkması için hazırlık başlatıldı. Bingazi´de özellikle hava limanı kullanılamadığı için Tripoli´den tahliye yapılabiliyor. Çalışmalar devam ediyor.´´

Bu arada bir vatandaş Libya´da bulunan oğlundan haber alamadıklarını söyledi. Bakan Yıldırım ise Erdoğan Kayhan isimli kişiye, oğlu Levent Kayhan´dan bilgi almaları halinde bilgi vereceklerini söyledi.

 

 


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Binali Yıldırım, İDO, tahliye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder