21 Şubat 2011 Pazartesi

Bakan Faruk Celik: Turkiye, artik soylenenleri dinleyen degil, sozu dinlenen ulke noktasina geldi

Bakan Faruk Çelik: Türkiye, artık söylenenleri dinleyen değil, sözü dinlenen ülke noktasına geldi

Devlet Bakanı Faruk Çelik, Türkiye´nin dünyada söylenenleri dinleyen bir Türkiye olmaktan çıkıp, sözü dinlenen ülke konumuna geldiğini belirterek, herkesin bundan gurur duyması gerektiğini söyledi.

Bursa´da Doruk Yıldırım Hastanesi temeli Devlet Bakanı Faruk Çelik´in de katıldığı törenle atıldı. Hastane temel atma törenine Bakan Çelik´in yanısıra, Vali Şahabettin Harput, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe ile seçkin bir davetli topluluğu katıldı. Devlet Bakanı Faruk Çelik, törende yaptığı konuşmada 2011 yılının Bursa için sağlık yılı olacağını kaydetti. Hükumetin sağlık sektörüne verdiği önemden bahseden Çelik, "Geçmişte hastaneye ulaşımın zor olduğu için vatandaşlardan bir kişi yılda ancak 3 kez hastaneye gidebiliyordu. Ancak şimdi bu sayı 7´ye çıktı. 17,6 milyar lira olan sağlık yatırımları günümüzde 2,5 kat gibi bir artışla 46,9 milyar liraya ulaştı." dedi.

Türkiye´nin artık el açan, muhtaç olan ülke konumundan çıktığının altını çizen Bakan Çelik, Türkiye Orta Doğu, Balkanlar ve tüm dünyada söz sahibi olan bir ülke konumuna geldiğini ifade etti. Bakan Çelik, şunları söyledi: "İktidarı devralmadan önce Türkiye´de geleceğe endişe ile bakan halkımız artık güven ve huzur içerisinde kriz kaygısının olmadığı bir dönemin içerisindedir. Doruk Sağlık Grubunun bu yatırımını yapabilmesi için geleceği görebilmesi gerekirdi. Bizim iktidarımız döneminde yatırımcıların daha güvenli bir ortamda yatırımlarını gerçekleştirebiliyor." Çelik, Türkiye´nin artık dünyada söylenenleri dinleyen bir Türkiye olmaktan çıkıp, sözü dinlenen ülke noktasına geldiğini belirterek, herkesin bundan gurur duyması gerektiğini dile getirdi.

HARPUT: BURSA ARTIK ÖNEMLİ BİR SAĞLIK TURİZM KENTİ

Vali Şahabettin Harput ise Doruk Sağlık Grubu´nun yaptığı yatırımın, geleceğe yapılmış bir yatırım olduğuna değinerek, "Bursa artık sağlık turizminde hızla ilerleyen bir şehir. Avrupa´da sağlığa yapılan 400 milyar dolarlık harcamalardan Bursa´nın da pay sahibi olmasını istiyoruz. Bursa´da welness adı verilen sağlık yatırımlar hızla artıyor." dedi. Başkan Recep Altepe de, sağlık yatırımlarının artmasının Bursa için çok önemli olduğunu ifade etti.

"HASTANENİN AÇILIŞI 11.11.2011 SAAT: 11.11"

Doruk Sağlık Grubu Medikal Direktörü Dr. Mustafa Esgin de, grubunun 13 yıllık tarihçesinden bahsetti. Temeli atılan Doruk Yıldırım Hastanesi´nin ilçenin ilk tam teşekküllü özel hastanesi olacağını dile getiren Dr. Esgin, hastanenin açılışını 11. 11. 2011 saat: 11.11´de yapmayı planladıklarını kaydetti. Toplam 90 yataklı olacak hastanenin 7 bin metrekarelik kapalı alanda inşa edildiğini kaydeden Dr. Esgin, hastanede modern tıbbın gerektirdiği tüm teşhis ve tedavilerin yapılacağını söyledi.

"TEMEL ATMA TÖRENİNDE İLK HASTA SÜRPRİZİ"

Töreninde bir de sürpriz yapan Dr. Mustafa Esgin, konuşması esnasında Doruk Tıp Merkezi´nde 13 yıl önce 2 buçuk aylıkken muayene olan zamanın hastası 13 yaşındaki Enes´i kürsüye çağırdı. O dönemlerde 2.5 aylık olan Enes´in bugün okulunda başarılı bir delikanlı olduğunu söyleyen Dr. Esgin, "Doruk, Enes ile birlikte büyüyor, büyümeye devam edecek." dedi.

Yapılan konuşmaların ardından Devlet Bakanı Faruk Çelik, Bursa Valisi Şahabettin Harput, Büyükşehir Belediye Başkanı Recep Altepe, Milletvekilleri, protokol üyeleri, Doruk Sağlık Grubu Yönetim Kurulu üyeleri ile birlikte hastane inşaatının temelini attı. Düzenlenen törenin ardından Devlet Bakanı Faruk Çelik ve beraberindeki Bursa protokolü Doruk Yıldırım Hastanesi için açılan şeref defterini imzaladı.

 


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Faruk Çelik,Doruk Yıldırım Hastanesi,temel atma

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder