Ürün sevkıyatı için geldiği fabrikada hayatını kaybetti
Ankara Ostim´de meydana gelen ilk patlamada ağır yaralanan Mükremin Atmaca isimli işçi bu sabah saatlerinde tedavi gördüğü hastanede hayatını kaybetti. Atmaca´nın ilk patlamanın olduğu fabrikaya ürün sevkıyatı için geldiği öğrenildi. Onkoloji Eğitim ve Araştırma Hastanesi´nde tedavi gören Atmaca bu sabah saatlerinde hayatını kaybetmişti. Atmaca´nın Sincan Türkobası köyü nüfusuna kayıtlı ve iki çocuk babası olduğu öğrenildi. Keçiören Adli Tıp Kurumu´nda bekleyen yakınlarından edinilen bilgiye göre, Atmaca´nın cenazesi yetişmesi durumunda bugün toprağa verileceği kaydedildi.
Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: ankara,ostim
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder