15 Şubat 2011 Salı

Turk Saglik Sen Genel Baskani Kahveci, guven tazeledi

Türk Sağlık Sen Genel Başkanı Kahveci, güven tazeledi

Türk Sağlık-Sen´in 4. Olağan Genel Kurulu´nda, Önder Kahveci yeniden genel başkanlığa seçilerek güven tazeledi.

Türk Sağlık Sen´in 4. Olağan Genel Kurulu, 12-13 Şubat tarihlerinde İçkale Otel´de yapıldı. Önder Kahveci, kongre ile ilgili yaptığı değerlendirmede; Türk Sağlık-Sen´in coşkulu bir şekilde kongre sürecini tamamladığını belirtti.

Kahveci, "Türk Sağlık-Sen olarak 4. Olağan Genel Kurulu´nu coşkuyla, birlik ve beraberlik içinde tamamladık. Sendikamız için 4. Olağan Genel Kurulumuz bir sıçrama tahtası, yeni zirvelere doğru ilerlemenin ilk adımı olacaktır.” dedi.

Türk Sağlık-Sen´in etkin ve verimli sendikacılık anlayışıyla inandığı yolda yürümeye devam edeceğini belirten Kahveci, “Başta Türk Sağlık-Sen delegeleri olmak üzere, kongremize katılan herkese sevgi, saygı ve şükranlarımı sunuyorum.” diye konuştu.

4. Olağan Genel Kurul sonucunda Türk Sağlık-Sen´in yönetimi ise şu isimlerden oluştu: "Önder Kahveci (Genel Başkan), Zafer Yıldırım ( Genel Başkan Yardımcısı –İdari İşler ), Hasan Şirin (Genel Başkan Yardımcısı-Mali İşler), Kürşat Atmaca (Genel Başkan Yardımcısı-Teşkilatlandırma), İsmail Türk (Genel Başkan Yardımcısı-Toplu Sözleşme ve Mevzuat), Abdurrahman Uysal ( Genel Başkan Yardımcısı-Eğitim ve Basın), Leyla Polat (Genel Başkan Yardımcısı- Sosyal İşler ve Dış İlişkiler)."

 


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Önder Kahveci,Türk Sağlık-Sen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder