OSTİM´de ilk patlamanın olduğu yerde kurtarma çalışmaları yeniden başladı
Ankara Ortadoğu Sanayi ve Ticaret Merkezi (OSTİM)´nde ilk patlamanın gerçekleştiği iş yerinde sabah saatlerinde arama kurtarma çalışmaları yeniden başladı. Gece saatlerinde ara verilen çalışmalar, sivil savunma ekipleri tarafından yürütülüyor. Kurtarma çalışmalarına köpekler de yer alıyor. Gece yapılan aramalarda 1 kişinin cesedine daha ulaşılmıştı. Böylece ilk patlamada ölenlerin sayısı 7´ye yükseldi.
Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: ostim,ilk patlama,ankara
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder