8 Şubat 2011 Salı

Omer el Besir: Guney Sudan´in ayrilma kararini kabul edecegiz

Ömer el Beşir: Güney Sudan´ın ayrılma kararını kabul edeceğiz

Sudan Devlet Başkanı Ömer el Beşir, Güney Sudan´ın bağımsızlık referandumunun nihai sonuçlarının açıklanmasına saatler kala, sonucu tanıyacaklarını söyledi.

 

Başkent Hartum´da halka hitap eden Sudan lideri, "Bugün, tüm dünyanın önünde güney halkının yaptığı seçimi kabul ettiğimiz ve buna saygı gösterdiğimizi ilan edeceğiz. Referandumun sonucu belli. Ayrılma kararını kabul edeceğiz." dedi.

 

 


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: sudan,hartum,devlet,başkanı,ömer el beşir,güney

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder