Ömer el Beşir: Güney Sudan´ın ayrılma kararını kabul edeceğiz
Sudan Devlet Başkanı Ömer el Beşir, Güney Sudan´ın bağımsızlık referandumunun nihai sonuçlarının açıklanmasına saatler kala, sonucu tanıyacaklarını söyledi.
Başkent Hartum´da halka hitap eden Sudan lideri, "Bugün, tüm dünyanın önünde güney halkının yaptığı seçimi kabul ettiğimiz ve buna saygı gösterdiğimizi ilan edeceğiz. Referandumun sonucu belli. Ayrılma kararını kabul edeceğiz." dedi.
Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: sudan,hartum,devlet,başkanı,ömer el beşir,güney
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder