14 Şubat 2011 Pazartesi

Ogretim gorevlisi esi tarafindan bicaklandi

Öğretim görevlisi eşi tarafından bıçaklandı

 

Olaydan sonra evden çıkan G.T.A. dövüldüğüne ilişkin rapor almak için gittiği hastanede polis tarafından gözaltına alındı.

Olay, dün saat 23.00 sıralarında, evde meydana geldi. Üniversitede araştırma görevlisi olan S.A. ile 11 ay önce evlendiği eşi ev hanımı G.T.A. arasında henüz belirlenemeyen bir nedenle tartışma çıktı. Tartışma kavfaya dönüşünce G.T.A., kendisini dövdüğünü ileri sürdüğünü eşi S.A.’yı mutfaktan aldığı meyve bıçağıyla sol omzundan yaraladı.

Eşini evde bırakan G.T.A., dövüldüğünü belgelemek için rapor almak üzere hastaneye giderken, yaralı S.A. da bir arkadaşına telefon ederek yardım istedi. Arkadaşı tarafından otomobille Karşıyaka Devlet Hastanesi’ne getirilen S.A. tedaviye alındı.

Şikayet üzerine polis tarafından aranan G.T.A., dövüldüğünü kanıtlamak için rapor almaya gittiği Alsancak Nevvar Salih İşgören Devlet Hastanesi’nde yakalandı. Gözaltına alınan G.T.A., Karşıyaka İlçe Emniyet Müdürlüğü’ne götürülürken, yolda rahatsızlanıp kusmaya başladı. Polisler, G.T.A.’yı, Karşıyaka Devlet Hastanesi’ne götürülen G.T.A. tedaviye alındı.

Karşıyaka Devlet Hastanesi’nde tedavisi tamamlanan araştırma görevlisi S.A. taburcu edilirken, G.T.A.’nın tedavisinin sürdüğü ve olayla ilgili soruşturmanın devam ettiği belirtildi.

 


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: izmir, karşıyaka, Öğretim görevlisi, bıçaklanma, Karşıyaka Devlet Hastahanesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder