Obama ve Erdoğan telefonda görüştü
Beyaz Saray, ABD Başkanı Barack Obama´nın dün Başbakan Recep Tayyip Erdoğan´ı telefonla arayarak Mısır´daki son olaylar hakkında görüş alışverişi yaptığını bildirdi.
Yapılan yazılı açıklamada, “Obama ve Erdoğan´ın, Mısır halkının isteklerini gerçekleştiren bir geleceğe yönelik bağlılıklarını paylaştıkları” belirtildi. İki liderin, konu hakkındaki yakın istişarelere devam etme kararı aldıkları kaydedildi.
Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: obama,beyaz saray,recep tayyip erdoğan
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder