Gökçek: Ölü sayısı 4 oldu, enkaz altında da 4 yaralı var
Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek, daha önce 3 cesedin olay yerinden çıkartıldığını, son çıkartılan 1 ceset ile birlikte ölü sayısının 4´e yükseldiğini aktardı. Enkaz altında 4 yaralının kurtarılmayı beklediğini ve çalışmaların sürdürüldüğünü söyleyen Başkan Gökçek, ´´Özel cihazlarında getirilmesiyle çalışmalar yoğunlaştırıldı. İnşallah ölü sayısı daha da artmaz.´´ dedi.
Olay yerinde incelemelerde bulunan Ankara Valisi Alaattin Yüksel ise şu ana kadar kendisine ulaşan rakamlara göre, 2 vatandaşın hayatını kaybettiğini 4´ü ağır 24 yaralının hastaneye kaldırıldığını söyledi.
Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: melih gökçek,ostim
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder