5 Şubat 2011 Cumartesi

Azerbaycan Dayanisma Grubu´ndan Iran´a protesto

Azerbaycan Dayanışma Grubu´ndan İran´a protesto

Azerbaycan Dayanışma Grubu üyeleri, İran´ı Azerbaycan´ın içişlerine müdahale ettiği gerekçesiyle Ankara´da protesto etti. İran´ın Azerbaycan´ın içişlerine karıştığını iddia eden grup üyeleri, İran´ın Ankara Büyükelçiliği önünde toplanarak bu ülkeyi protesto ettiler. İran elçiliği önüne siyah çelenk bırakan grup adına konuşan Enver Türkoğlu, Azerbaycan Türkleri olarak İran´ın Ermenistan´a destek vermekten vazgeçmesini ve Azerbaycan´ın içişlerine karışmaması isteğinde bulundu. Grup basın açıklamasının ardından dağıldı.


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: azerbaycan,iran,ankara

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder