5 Mart 2011 Cumartesi

Yasli kadini darpedip, bileziklerini gaspettiler

Yasli kadini darpedip, bileziklerini gaspettiler

Bursa´nin merkez Yildirim ilçesinde, kendisini TEDAS görevlisi olarak tanitan kimligi belirsiz bir kisi, yalniz yasayan kadini dövüp, kolundaki bilezikleri gasp etti. Kadinin yardim istemesi üzerine zanli kaçti.

Yenimahalle Oluklu Sokak´ta ikamet eden Fatma Marifet Usluorak´in (80) evine gelen bir kisi kendisini ´TEDAS görevlisi´ olarak tanitti. Yasli kadina "Sayaç okumaya geldim." diyen 25 yaslarindaki süpheli kapinin açilmasi üzerine içeri girdi. Görevli gibi içeri giren saldirgan, disari çiktiktan 10 dakika sonra yalniz oldugunu anlayip kontrol ettigi kadinin tahta kapisini itip içeri girdi. Kimligi belirsiz zanli, Fatma Marifet Usluorak´i darp ederek bileziklerini zorla çikartti. 4 bilezigi alan zanli kosarak kayiplara karisti. Usluorak, çiglik atip komsularindan yardim istedi. Yasli kadinin komsulari gürültüyü duyduklarinda siyah montlu bir kisinin evden kosarak çiktigini görünce, polise haber verdi. Suratinda morluklar ve kollarinda kesikler olusan yasli kadin ambulansla Bursa Devlet Hastanesi´ne kaldirildi. Olayla ilgili baslatilan sorusturma sürüyor.

Öte yandan Bursa Emniyet Müdürlügü yasli kadinin iddiasiyla ilgili genis çapli sorusturma baslatti.

 


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: bursa,darp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder