Birecik´in SP´li Belediye Baskani Pinarbasi ve meclis üyeleri AK Parti´ye geçiyor
Sanliurfa´nin Birecik Belediye Baskani Faruk Pinarbasi ve meclis üyeleri Saadet Partisi´nden istifa ederek AK Parti´ye geçeceklerini açikladi. Birecik Belediye Baskani Pinarbasi, daha önce 2004 mahalli seçimlerinde Ak Parti´den aday olduklarini, 2009 seçimlerinde ise Saadet Partisi´nden belediye baskani seçildigini söyledi. Pinarbasi, "Su an iktidar partisi olan AK Parti teskilati ile yolumuza devam etmek istiyoruz." dedi.
Meclis üyeleri ve Birecik halkindan bazilari ile görüserek bu karari aldiklarini belirten Pinarbasi, ilçe adina iktidarla bulusmamizin daha yararli olacagi kanaatine vardiklarini söyledi.
Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: Faruk Pinarbasi, Saadet Partisi,ak parti
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder