31 Ocak 2011 Pazartesi

Karbonmonoksit gazindan iki kisi zehirlendi

Karbonmonoksit gazından iki kişi zehirlendi

Bursa´nın Karacabey ilçesinde, sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kişi hastaneye kaldırıldı.

Emirsultan Mahallesi 228. cadde üzerindeki evlerinde oturan Tuba S.(24) ile Gönül S.(27), sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlendi. Ambulansla hastaneye kaldırılan iki kişinin sağlık durumunun iyi olduğu öğrenildi.


Kaynak: http://www.basinistanbul.com/
Haberi Oku
Etiketler: bursa,karacabey,soba,karbonmonoksit,gaz

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder